Läger med Nishimura Hidehisa

Konradsbergshallen Konradsbergsgatan 2B, Stockholm, Sverige

Svenska Kendolandslaget och Svenska Kendoförbundet bjuder härmed in dig till träningsläger med trefaldiga japanska mästaren och världsmästaren, Nishimura Hidehisa-sensei. Lägret är en kombination av ett slutet landslagsläger med tävlingsträning (shiai)

700kr

Pride-festivalen

Den 3 augusti är det dags för årets Pride-festival i Stockholm, och Svenska Kendoförbundet siktar på att vara på plats. Stay tuned för fler detaljer när det närmar sig eller

Wisby Kendo Summer Camp 2024

Wisbygymnasiet Säves väg 10, Visby, Sverige

Kenseikan Visby Kendoklubb och FSKA har nöjet att bjuda in er på det nu årliga WISBY KENDO SUMMER CAMP 2024 under Medeltidsveckan – ett unikt tillfälle att kombinera kendo med

600kr

Styrelsemöte

Möte på distans för Kendoförbundets styrelse. Eventuella motioner bör inkomma i god tid innan mötet.